Tilaus- ja toimitusehdot.

Yleistä

Verkkokauppaa ylläpitää Luode Stories Oy (3288088-2)

Kaikki tuotteisiin, tilauksiin, toimituksiin ja palautuksiin liittyvät kysymykset voi esittää sähköpostitse osoitteeseen luode@luodestories.fi.

Kaikki verkkokaupassa esitetyt hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.

Toimitamme tuotteet EU:n alueelle.

Toimitus

Tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä, ja pyrimme käsittelemään tilaukset kolmen arkipäivän sisällä vastaanotosta. Käsittelyaika voi olla tilapäisesti myös pidempi. Tilauksesta lähetetään automaattisesti kirjallinen tilausvahvistus tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Emme toimita paperisia tilausvahvistuksia.

Tilaukset toimitetaan postitse ja tuotteiden hintaan lisätään tilausvaiheessa eritelty toimitusmaksu. Toimitusmaksu sisältää tuotteiden pakkaus- ja toimituskulut.

Tuotteet lähetetään Kilpisjärveltä, ja toimitusaika voi tästä johtuen olla normaalia pidempi. Tilauksen saapuminen riippuu Postin toimitusajoista, joissa on valtakunnallisesti vaihtelua. Luode Stories Oy ei voi vaikuttaa tuotteen toimitusaikaan.

1-3 lehden tilaukset lähetetään postilaatikkoon jaettavana pikkupakettina. Yli 3 lehteä sisältävät tilaukset eivät mahdu kirjeluukusta toimitettavaksi, joten ne toimitetaan noudettavaksi postin toimipisteestä.

Tuotteet toimitetaan tilauksen yhteydessä ilmoitettuun osoitteeseen, tilauksen yhteydessä ilmoitetuin yhteystiedoin. Luode Stories Oy ei vastaa virheellisistä tiedoista johtuen toimittamatta jääneistä tuotteista.

Maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii

a) Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Luode Stories Oy:hyn.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

b) Stripe Inc. Credit- ja Debit-korttimaksut. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Luode Stories Oy:hyn.

Tilauksen peruutus ja palautus

Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi, ilmoita siitä mahdollisimman nopeasti sähköpostitse osoitteeseen luode@luodestories.fi. Tilauksen peruutus ennen sen käsittelyä on maksutonta. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Mikäli haluat palauttaa toimitetun tuotteen, ota yhteyttä sähköpostitse luode@luodestories.fi, ja toimitamme palautusohjeet. Palautuvan tuotteen täytyy olla alkuperäiskuntoinen ja uudelleenmyyntikelpoinen. Mikäli tilaus sisältää useita tuotteita, tulee myös peruutuksen koskea kaikkia tilauksen sisältämiä tuotteita. Luode Stories Oy ei vastaa palautuksen kustannuksista eikä kuljetuksen aikana kadonneista tuotteista. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Paketin noutamatta jättäminen ei ole peruutus tai palautus. Noutamatta jätettyjen pakettien maksunpalautuksesta vähennetään käsittelymaksu 20 €.

Kestotilaukset

Kestotilauksen ensimmäinen toimitettava numero on Luode-lehden seuraavaksi ilmestyvä uusi numero. Kestotilaus on voimassa jatkuvasti ilman uudistamista kulloinkin voimassa olevaan hintaan. Tilausmaksun laskutamme ensimmäisen kerran tilauksen yhteydessä, ja tämän jälkeen kalenterivuosittain.

Lähetämme aina uuden tilausjakson alkaessa tilausvahvistuksen, jonka jälkeen tilaukseen voi tehdä muutoksia 14 vuorokauden kuluessa kohdan “Tilauksen peruutus ja palautus” -mukaisesti. Kuitenkin, mikäli uuteen tilausjaksoon kuuluva lehti on ennätetty postittaa kyseisen 14 vuorokauden kuluessa, vähennetään lehden hinta hyvitettävästä tilaushinnasta. 14 vuorokautta pidemmän ajan jälkeen irtisanottu kestotilaus päättyy automaattisesti kyseisen maksetun laskutuskauden loppuun.

Kestotilauksen hinnanmuutoksista ilmoitetaan asiakkaalle hyvissä ajoin, vähintään 14 vuorokautta ennen uusien hintojen voimaantuloa. Mikäli asiakas ei hyväksy hintamuutoksia, voi asiakas irtisanoa tilauksen päättymään ennen hintamuutoksien astumista voimaan.

Kestotilauksen maksutapana on toistuva korttimaksu maksupalveluntarjoajan (Stripe) hyväksymillä luottokorteilla. Toistuvassa korttimaksussa veloitus tehdään asiakkaan kortilta etukäteen kerran laskutuskaudessa. Asiakkaan tulee varata kortille riittävä kate, jotta veloitus voidaan tehdä. Jos asiakkaan kortilla ei ole katetta tai kortti on vanhentunut, asiakkaalle lähetetään tästä viesti. Mikäli maksu viivästyy tästä huolimatta, tilaus katkeaa maksetun laskutuskauden loppuun.